Intel_10
пятница, 1 февраля 2013 г.
Модуль 11. Рефлексія
З усього того, чому я навчався на цьому тренінгу, на мою думку,
найефективнішим для навчання моїх дошкільників є та й буде залишатися
використання проектного підходу, формування навичок 21 століття,
врахування потреб дітей з різними особливостями, використання
комп’ютерних технологій.
Модуль 10. Рефлексія
Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки як діти можуть
самі спрямовувати себе у навчанні. При навчанні дітей,вихователям важко тримати постійний невпинний прямий контроль та
нагляд за ними. Для сприяння розвитку їх самостійності у навчанні вихователь має формувати в дітей самоспрямованість, тобто не лише надавати
можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчати їх
ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну
траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з
реалізації власних навчальних цілей.
понедельник, 28 января 2013 г.
Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що залучення дітей до діагностики
своїїх досягнень є ефективним та дієвим методом, який дозволяє дитині самостійно
контролювати свої досягнення. При цьому існує і контроль з боку виховатля з використанням ІКТ технологій.
пятница, 25 января 2013 г.
Модуль 7 Рефлексія
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання процесу навчання дітей?
Використовуючи ІКТ, вихователь розширює свої можливості і урізноманітнює
форми діагностики знань, умінь дітей.
Дізнались, що планування та робота вимагає:
• відповідей на Основні запитання;
• демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
• демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
• зв’язків із реальним світом;
• відповідного та ефективного використання ІКТ.
Модуль 6 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести
використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці з вихователями. Блоги та вікі дають можливість не лише здійснювати не лише
обмін інформацією з конкретним адресатом, а й можливість "об`єднувати"
знання різних учасників, висловлювати свої та отримувати чужі коментарі
та оцінки, налагоджувати спілкування з колом осіб, яке має ті ж самі
інтереси, що й Ви.
четверг, 24 января 2013 г.
Модуль 5 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести
використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїхдітей.
По-перше, це - безмежне джерело інформації, в тому числі й найбільш сучасної та найбільш актуальної.
По-друге, інтернет-ресурси дають можливість дистанційної роботи у групах завдяки можливості обмінюватися будь-якими видами інформації за допомогою пошти або розміщення на загальнодоступних ресурсах.
По-перше, це - безмежне джерело інформації, в тому числі й найбільш сучасної та найбільш актуальної.
По-друге, інтернет-ресурси дають можливість дистанційної роботи у групах завдяки можливості обмінюватися будь-якими видами інформації за допомогою пошти або розміщення на загальнодоступних ресурсах.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)