пятница, 1 февраля 2013 г.

Модуль 11. Рефлексія

      З усього того, чому я навчався  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх дошкільників є та й буде залишатися використання  проектного підходу, формування навичок 21 століття, врахування потреб дітей з різними особливостями, використання комп’ютерних технологій.

Модуль 10. Рефлексія

      Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль  в навчанні учнів за методом проектів, а саме уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання.
Сьогодні робота була продуктивною, а саме робота з планом, з анкетами, з таблицями по діагностиці знань дітей, робота у блозі та Wiki-сторінці.

Модуль 9. Рефлексія

       Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки як діти можуть самі спрямовувати себе у навчанні. При навчанні дітей,вихователям важко тримати постійний невпинний прямий контроль та нагляд за ними. Для сприяння розвитку їх самостійності у навчанні вихователь має формувати в дітей самоспрямованість, тобто не лише надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.

понедельник, 28 января 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія

       Цей модуль допоміг мені  зрозуміти, що залучення дітей  до діагностики своїїх досягнень є ефективним та дієвим методом, який дозволяє дитині самостійно контролювати свої досягнення. При цьому існує і контроль з боку виховатля з використанням ІКТ технологій.

пятница, 25 января 2013 г.

Модуль 7 Рефлексія

      Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання дітей? Використовуючи ІКТ, вихователь розширює свої можливості і урізноманітнює форми діагностики знань, умінь дітей.
Дізнались, що планування та робота вимагає:
• відповідей на Основні запитання; 
• демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями; 
• демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
• зв’язків із реальним світом;
• відповідного та ефективного використання ІКТ.

Модуль 6 Рефлексія

     Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці з вихователями. Блоги та вікі дають можливість не лише здійснювати не лише обмін інформацією з конкретним адресатом, а й можливість "об`єднувати" знання різних учасників, висловлювати свої та отримувати чужі коментарі та оцінки, налагоджувати спілкування з колом осіб, яке має ті ж самі інтереси, що й Ви.
 

четверг, 24 января 2013 г.

Модуль 5 Рефлексія

     Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїхдітей.
По-перше, це - безмежне джерело інформації, в тому числі й найбільш сучасної та найбільш актуальної.
По-друге, інтернет-ресурси дають можливість дистанційної роботи у групах завдяки можливості обмінюватися будь-якими видами інформації за допомогою пошти або розміщення на загальнодоступних ресурсах.